Het probleem kan om verschillende redenen worden veroorzaakt. Het verstoort niet alleen de workflow op Gmail, maar in sommige gevallen corrumpeert het de e-mailclient volledig en voorkomt u dat u zich aanmeldt bij uw account. Mensen klagen vaak over dit probleem, onder vermelding van het uiterlijk en de daaropvolgende verdwijning van tijd tot tijd op het scherm. Het bericht verschijnt uit het niets op het scherm en blijkt buitengewoon vervelend te zijn terwijl je belangrijk werk doet via Gmail. Gebruikers hebben hun bezorgdheid geuit terwijl ze een bericht openen, oude e-mails verwijderen, e-mails naar bepaalde mappen verplaatsen, enz. Om deze fout op te lossen, is het belangrijk om deskundige hulp te zoeken. Wij bij de
klantenservice van Gmail streven naar perfectie en bieden professionele hulp aan onze klanten tegen zeer betaalbare tarieven. Praat met ons voor de beste oplossingen.
Bekijk de verschillende manieren om deze fout op uw apparaat op te lossen-
• Controleer uw netwerkverbinding
Zorg ervoor dat u verbonden bent met internet. Vanwege een slechte internetverbinding worden sommige Gmail-functies mogelijk niet correct geladen. U kunt ook proberen verbinding te maken met een Ethernet-, Wi-Fi- of draadloze verbinding voor een betere connectiviteit.
• Gebruik de basis HTML Gmail-versie
HTML-functie laadt alleen het platte-tekstgedeelte, wat het laadproces snel en efficiënt maakt. Het gebruikt minder computerbronnen dan de standaardversie. U kunt ons bellen bij de technische dienst van Gmail over hoe u deze kunt gebruiken.
• Verwijder alle cache en cookies die zijn opgeslagen op het apparaat
Hoewel opgeslagen in uw apparaat om de browse-ervaring te verbeteren, kunnen cache en cookies het apparaat soms in sommige gevallen traag of totaal niet meer reageren. Het is noodzakelijk om uw apparaat van deze rommel te ontdoen voor betere prestaties. Deze cache en cookies zijn corrupt en daarmee de foutmelding. Als u ze verwijdert, wordt het laadproces versneld.
• Schakel add-ons en alle browserextensies uit
Voordat u overschakelt naar een andere browser, is het verstandig om te controleren of software van derden, inclusief browserextensies of add-ons, het probleem veroorzaakt of niet. Beiden kunnen conflicten binnen het apparaat veroorzaken, waardoor de prestaties van het apparaat afnemen. Schakel de extensies of add-ons één voor één uit en kijk welke het werkelijke probleem veroorzaakt. Eenmaal genoteerd, schakel het uit op uw apparaat. Neem contact op met de
hulplijn van Gmail om dit proces te voltooien.
Andere opties zijn onder meer het tijdelijk uitschakelen van antivirussoftware op uw apparaat of het overschakelen naar een andere browser. Als niets helpt, neem dan contact op met de experts van
Gmail technische ondersteuning via onze hulplijnnummers, e-mailservice of Live Chat-functie.
Je kunt ook deze blog lezen : HOE 'OOPS OPLOSSEN, HEEFT HET SYSTEEM EEN PROBLEEMFOUT IN GMAIL OPGELOST?